A Google izotópja

Ezt mondhatja egy tinédzser a kezdet kezdetén, majd később megvalósul.

A Google nagykorába lépett. Keresőként és a lapokat forgató hamiskártyásként van jelen egyre több területen. Önjáró autók, mobilizáció és mindezt úgy, hogy mindenféle szakmaiságot a háttérbe szorít, csakhogy célt érhessen.

Egy lelkes felfedező kíváncsiságával rejti el a szándékát, ami a függvény változója lehet, a fixált eredmény pedig a törekvésein túl a jelenlét.

Nem áraznám túl a dolgot mondhatni, de ennyit megérdemel, legalább is messziről, hiszen valóban a fölény és a tudás dominál, azonban mint mindenütt, komoly technológiai háttérrel és felelősségteljes irányítással...
Nézzük mindjárt a hirdetési koncepcióját, amivel szinte önmagában világszinten monopol. Máshol is bevett és sikeres, de valamiképp a spiritusz máshova megy el.
Ha a google megszólít, azt azonnal nyugtázzuk, ha nem értjük, akkor is. Szerencsés csillagzat alatt született, vagy arrafelé mindenki mázlista? Valójában a többi IT vállalat sem panaszkodhat, a Microsoft, a Facebook, az Apple sem. Biztosan mindannyian a tőzsdén vannak már.
A felhasználók fejével gondolkodó szakemberek egy sikeres és közérthetően emberközeli imázssal a felhők fölé is törhetnek.
Az android sikere, a többi mobilOS bukása azonban még így is megkérdőjelezhető lenne, amennyiben a divatot kg-ra mérnénk, a kultúrát pedig ekenyomba ágyaznák.

Remek lehetőség, de inkább csak múlandó lenne felvázolni a jövő trendjeit, hisz ezek képlékeny, valósabb idejű dolgok, foglalkozni viszont nemhogy szükségszerű, hanem érdemes is a kompatibilitással, különösen azért, hogy az interaktívitás ne csak egy mém legyen valahol a wikipédiában.

Kategóriák: