A lelemény és talány mecénása

Az, hogy ezt ki milyen módon teszi, a saját elképzelései szerint, a maga leleményére van bízva.
Ez a fajta szabadság kérdéseket és válaszokat is ad, esetenként egyszerre.

Az ember magára számíthat abban, hogy mit választ, ami talán a vadászat ösztöne.
Az internet otthon és lehetőség is mindazok számára, akiknek van mondanivalója.
Elgondolkoztató és talán ez egy hiteles megfogalmazás, vajon ha annyira nyitott csatorna a WEB, akkor miért idegen, ha egy harmadik variációként felkínált odaillő reklám szöveg, kép, vagy videó is megjelenik a keresett tartalommal.
Fontos az, hogy egy adott téma azon túl, hogy kikapcsol, szórakoztat egyszerűen elveszti a lényegét, hogy ha egy relevánsnak mondható hirdetés felveszi azt a néhány szót, összetételt és maga képére alakítva azt, hirdeti magát zászlóshajóként a sötét vizeken.
Ezért két vagy háromoldalúan, mind a hirdető, megjelenítő és esetleg a közvetítő felelőséggel tartozik azért, hogy miként végzi el a feladatait.
A divat, a trend és mindenféle slágertéma, az ember viszonya a nagyvilág vasbetonba öntött megtestesülésével, ahol a hír kapocs abban, hogy el ne vesszünk, a kultúra kapcsolatot teremt és értelmet ad a modern technológia vívmányainak.
Végeredményben szoros kötődést hoz létre, látva mások példáit, részesülni valamiből, amit a többi ugyanakkor és ugyanúgy átél, bárhogyan is.
Miért fél az ember a bábeli zűrzavartól, amikor az legalább mozgalmas.

Címkék:

Kategóriák: