Csodavárás IT cégek életében is

Rendkívül gyorsan zajlott le ez a folyamat. Az ok az eladások csökkenésében keresendő,
tehát a kérdésre a válasz, a felhasználók és a vásárlók képesek megmenteni a gondokkal küzdő vállalkozásokat.

A Sony Ericsson felbomlása, a R.I.M. hónapok óta tartó vesszőfutása, a Microsoft kétségbeesett betörése az okostelefonok piacára,
valamint a Nokia mostani mellényúlásai az MS-el karonfogva is kétségeket teremt a megmaradás biztonságát és mibenlétét illetően.
Az egész az Apple-el kezdődött, azaz az I sorozat termékeivel, ami felhasználói rétegeket teremtett egyedi koncepciója lévén, ezzel mindmáig csak a Samsung tudott lépést tartani hasonló termékek tervezésével, forgalmazásával.

Sok felhasználónak van már mobil eszköze a saját pénztárcájához mért
minőségben, talán ezért is nehéz csak az eladásokból megélni, több lábon álló, akár az eredeti profiltól meredeken eltérő érdekeltségek nélkül.

A Samsung óceánjáró, szállító hajókat gyárt, lehetne a legjobb példája annak, hogy mennyire nem életszerű a márkanévre és a sikerre tehénkedve felépíteni egy egész milliárdos üzletágat.
Az alkalmazkodás a korábbi minden szolgaiságot nélkülöző jól betanult struktúrák beidegződéseit szenvedi, ami már a jelen kilátástalanságában is erősen jelen van.

Klasszikus értelemben manapság az innováció átellenes és egyáltalán nem kapcsolható valamiféle
érdekcsoport ötletbörzéjét preferáló felhasználóréteghez, leginkább ha másodevezősként is, de a lehető legjobbnak kell lenni, vagy teljesen át kell alakulni fennmaradás érdekében.
Korábban így lett a Nokia az évszázados történetéből ollózva többek közt
gumicsizmagyártóból mobil, tech cég, a jövő tehát elkezdődött.

Rovatok:

Kategóriák:

Forrás: