Internet, szocializáció

Élő sztereotípia, hogy először a kezdeti bátorkodások közepette a nagyobb médiumok kapnak figyelmet, ahonnan szélesebb rálátás adódik.
Ha valamivel elsőként találkozik az ember, amit a későbbiekben magáénak érez, a forrás nagy mértékbebevésődik az emlékezetbe, amit a későbbi professzionális ismeretek megszerzése után is etalonnak kezel az illető felhasználó.

Rendkívül fontos ezért a hiteles információ, ami megfelel, hasonul az eredetéhez, mert ezzel hitelesen vésődik be az emlékezetünkbe.
A divatot, de itt inkább mint trendet figyelemmel kisérve helyes úton haladva dekódolhatjuk a magunk nyelvére a nem éppen gépiesen működő szövegírók és egyéb tartalomformát kínálók gondolatait.
Jellemzően a mai felemás kedélyállapotokra rendeltetésszerű egy témát több szempontból vizsgálni. A felelősség kérdése korábban a nagyobb méretű, kapacitású honlapmegjelenítők vállán nyugodott, valamint azokén akik képesek kielégiteni, sikerre vinne saját koncepcióban közlendőjüket.

Ma azonban a módszer és a praktikum adta könnyebbség határozza meg ki mit olvas rendszeresen, mint okleveles felhasználó.
A tanulság a kevésbé észlelhetőbb változásokat kihangsúlyozó kommunikációs közlési formát megvalósító szolgáltatásoké.
Ezzel exponenciális a felelősség is, mivel egy ilyen irányú újhullám tömeges gondolkodást valósít meg, ezzel a szintén tömeges manipuláció, átverés, megvezetés lehetőségét foglalja magában.

Kategóriák: