Megkeresett tartalmak

Nem mindegy az, hogy nehezen vagy könnyebben találunk rá a kívánt információra. El lehet ezen gondolkozni egy ideig. A megjelenésért mindenféle tartalomkezelő felel, melyek az információ milyenségét is hivatottak alátámasztani. A reklámok olykor, ha némán is, de az ember rosszallását kifejeztetni akaró különféle rosszabbnál rosszabb technikák képesek annyira a befolyásuk alá vonni a figyelmet, hogy maga, az interaktivitás, amit az internet elsősorban kínál, egy eszeveszett ámokfutásba csap át.

Valaki egyszer azt mondta: "Kétszer ugyanabba a folyóba nem léphet senki."

Ez teljességében igaznak is mondható, és mint ahogyan a víz is folyik tovább, elvárható az is, hogy ezek a befolyásoló tényezők ne elsődleges találálati célként legyenek jelen.
Az, hogy olyan dolgok, melyeknek vajmi kevés közük van a keresett témakörhöz bekúsznak és megjelennek a számítógép monitorján, és azon keresztül a felhasználók fejébe, amik egyébként aligha jelenthetnek bármilyen megoldást.

Az idő pénz, ezért ez egy meglehetősen kellemetlen dolog.

Nem magától az indulattól, ami ezzel gerjesztődik, hanem attól, hogy míg ez folytatólagosan így ismétlődik, átlépve az ingerküszöböt befolyásolhatja azt is, hogy milyen eredményre is tudunk jutni.

Rovatok:

Kategóriák:

Forrás: